Curabis

Curabis Store (Butiksløsning)

En detailløsning til enkeltbutikker eller kædebutikker, integreret 100% i Microsoft Dynamics NAV. Den håndterer alle detailhandelens forretningsgange.

Med Curabis Store får du en detailløsning, der er nem at forstå og lige så let at betjene - uanset om du foretrækker touch screen-miljøer, programmerbare tastaturer eller de helt almindelige af slagsen.

 

Løsningen understøtter også dankort-terminaler, der integreres med forretningens kasseapparat. Fordelene ved integration er åbenlyse: Transaktionen gennemføres som en enkelt proces uden risiko for fejltastninger eller svind. Curabis Store er så fleksibel, at den både kan bruges af den lille forretning og den store butikskæde.

Har du kædebutikker, får vi dem til at tale sammen <br /><br />

Hvis en kunde efterspørger en vare, som er udsolgt, kan du hurtigt slå op på skærmen og se, hvilke andre butikker varen er i. Du kan så tilbyde kunden at kontakte en butik og reservere varen. Eller du kan få varen hjem til et aftalt tidspunkt..<br /><br />

Synkronisering på et splitsekund<br /><br />

Datareplikeringen styrer du online fra butikkerne og direkte til kædekontoret. Eller du kan få løsningen implementeret i den enkelte butik, hvor data eller informationer bliver synkroniseret mellem butikker og kædekontor. Opdateringen af for eksempel varenumre, priser og kampagner sker centralt og kopieres direkte ud til alle butikker på et splitsekund..<br /><br />

Kampagnesalg<br /><br />

Du kan i ro og mag planlægge dine salgskampagner - og på forhånd indtaste individuelle prissætninger af bestemte varer i Curabis Store. Du bestemmer naturligvis selv, hvornår og hvor længe kampagnen skal køre. Systemet passer både på tiden og på prissætningen. Du kan endda også få hjælp til at printe hyldeforkanter ud, så dine sælgere i endnu højere grad kan fokusere på betjening, service og salg.br /><br />

Bonusprogrammer<br /><br />

Du kan øge kundeloyaliteten ved eksempelvis at tilbyde bonusprogrammer, som automatisk bliver styret i Curabis Store. F.eks. i form af loyalitetskort med fleksible rabatter. Du kan også tilbyde til gode-beviser eller »ønskelister«, hvis du vil. Eller du kan lade dine kunder optjene bonuspoint, som det kendes fra andre steder.

Få det præcis, som du vil ha’ det

Hos Curabis får du den kompetente rådgivning og sparring, der skal til for at sikre en stabil, fejlfri og fremtidsorienteret butiksdrift. Så du i ro og mag kan fokusere på den fortsatte forretningsudvikling. Vores løsning understøtter alle hjørner af en moderne forretning i dag. Har du eksempelvis brug for at koble systemet sammen med din webshop, CMS-system eller andre afdelinger, er vi også eksperter i dette. Vi kan få alle systemer til at tale sammen.

Lagerstyring

Vi har stor erfaring med styring af lager og kan også sørge for, at dine lagermedarbejdere får de rigtige værktøjer. På den måde undgår du fejl og har hele tiden et realtids-overblik over din virksomhed.

 

Vi kan levere trådløs styring af pluk og modtagelse af varer i et skræddersyet miljø af moderne, trådløse terminaler, hvis du ønsker det.

Hardware

I dag vil et POS-system næsten ikke fylde noget på disken, takket være de nyeste produkter på markedet. Du bestemmer selv, om du vil bruge programmerbart tastatur eller touch skærm. Du kan også kombinere, så ekspedienten selv kan bestemme. Curabis Store tilpasser sig det hele. Du kan endvidere frit vælge mellem markedets udbud af pengeskuffer, bonprintere, kortlæsere, kundedisplay og kortterminaler.

Vi kan guide dig hele vejen og også hjælpe med at pege på kvalificerede hardware-leverandører.

Fremtidssikret

Løsningen understøtter alle Dynamics NAV versioner fra og med version 5.0 og frem. Curabis Store følger med din virksomhed ind i fremtiden på alle de kommende Dynamics NAV versioner.