curabis.dk > Services > Egne løsninger > POS butiksløsning > POS/Detail-løsning til Business Central og NAV

POS/Detail-løsning til Business Central og NAV

En detail-løsning til enkeltbutikker eller kædebutikker, 100% integreret i Microsoft Business Central, og som håndterer og understøtter forretningsgange på tværs af kædens terminaler, butikker og salgskanaler.

Vores POS/detail-løsning er nem at forstå og lige så let at betjene – uanset om du foretrækker touch screen-miljøer, programmerbare tastaturer eller de helt almindelige af slagsen.

Løsningen supporterer selvfølgelig kort-terminaler, der integreres med forretningens kasseapparat, og i compliance med nyeste NETS standard. Fordelene ved integration er åbenlyse: Transaktionen gennemføres som en enkelt proces uden risiko for fejltastninger eller svind. Vores POS/Detail-løsning er så fleksibel, at den både kan bruges af den lille forretning og den store butikskæde.

placeholder

POS/Detail-løsning til enkeltbutikker og kædebutikker

Stor fleksibilitet

Vores detail-løsning kommer med kompetent rådgivning og sparring, for at sikre en stabil, fejlfri og fremtidsorienteret butiksdrift. Så kan du i ro og mag fokusere på den fortsatte forretningsudvikling og lade os om teknikken. Vores løsning understøtter alle hjørner af en moderne forretning i dag. Har du eksempelvis brug for at koble systemet sammen med din webshop, CMS-system eller andre afdelinger, er vi også eksperter i dette. Vi får alle relevante systemer til at tale sammen.

Lagerstyring

Vi har stor erfaring med styring af lager og kan også sørge for, at dine lagermedarbejdere får de rigtige værktøjer. På den måde undgår du fejl og har hele tiden et realtids-overblik over din virksomhed.

Vi kan levere trådløs styring af pluk og modtagelse af varer i et skræddersyet miljø af moderne, trådløse terminaler, hvis du ønsker det.

POS/Detail-løsning understøttes fra Microsoft Dynamics NAV 2015 og frem til nyeste Business Central.

NETS Compliance & Hardware

HARDWARE
I dag vil et POS-system næsten ikke fylde noget på disken, takket være de nyeste produkter på markedet. Du bestemmer selv, om du vil bruge programmerbart tastatur eller touch skærm. Du kan også kombinere, så ekspedienten selv kan bestemme. Curabis Store tilpasser sig det hele. Du kan endvidere frit vælge mellem markedets udbud af pengeskuffer, bonprintere, kortlæsere, kundedisplay og kortterminaler.

Vi kan guide dig hele vejen og også hjælpe med at pege på kvalificerede hardware-leverandører.

NETS Compliance
Vores POS/Detail løsning er certificeret i ht. nyeste standarder fra NETS, hvad angår Dankort og øvrige gængse betalingskort.

Supportaftale med CURABIS

Med en supportaftale får I fri support via telefon og mail til jeres POS/Detail-løsning. Samtidig er I sikret, at løsningen altid er opdateret i ht. seneste krav fra NETS.

Med en POS+ aftale, får I derudover overvågning og opdatering af jeres Business Central Extensions, så I altid er sikret fuld funktionalitet og nyeste versionering.

Kontakt os for at høre om priser og vilkår.

Udvalgte features

Med integration til en webshop modtages en notifikation i kassen om Click & Collect bestilling til afhentning i pågældende butik. Herefter kan ekspedienten klargøre varereservationen og afvente at kunden afhenter sin collect-ordre. Virker både med forudbetalte og efterbetalte collect-ordre.

Datareplikeringen styrer du online fra butikkerne og direkte til kædekontoret. Eller du kan få løsningen implementeret i den enkelte butik, hvor data eller informationer bliver synkroniseret mellem butikker og kædekontor. Opdateringen af for eksempel varenumre, priser og kampagner sker centralt og kopieres direkte ud til alle butikker på et splitsekund.

Du kan i ro og mag planlægge dine salgskampagner – og på forhånd indtaste individuelle prissætninger af bestemte varer i Curabis Store. Du bestemmer naturligvis selv, hvornår og hvor længe kampagnen skal køre. Systemet passer både på tiden og på prissætningen. Du kan endda også få hjælp til at printe hyldeforkanter ud, så dine sælgere i endnu højere grad kan fokusere på betjening, service og salg.

Du kan øge kundeloyaliteten ved eksempelvis at tilbyde bonusprogrammer, som automatisk bliver styret i Curabis Store. F.eks. i form af loyalitetskort med fleksible rabatter. Du kan også tilbyde til gode-beviser eller »ønskelister«, hvis du vil. Eller du kan lade dine kunder optjene bonuspoint, som det kendes fra andre steder.

Hvis en kunde efterspørger en vare, som er udsolgt, kan du hurtigt slå op på skærmen og se, hvilke andre butikker varen er i. Du kan så tilbyde kunden at kontakte en butik og reservere varen. Eller du kan få varen hjem til et aftalt tidspunkt.

FÅ EN SNAK OM JERES NYE POS-LØSNING

Lad os demonstrere mulighederne for jeres butikker. Kontakt os nedenfor for at høre mere.

På denne website bruges cookies til at huske dine indstillinger, danne statistik og personalisere indhold og annoncer. Denne information deles med tredjepart. Ved fortsat brug af websiden godkender du vores cookiepolitik.